Normal view MARC view ISBD view

Εξέλιξη στα άκρα=Reaching extremities

by συλλογικό έργο
Additional authors: 650 -- Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης Series: Φωτογραφικά λευκώματα | Fine arts | Photo Album Published by : Μουσείο φωτογραφίας Θεσσαλονίκης , 2009 Physical details: 95 σελ. 24 εκ. ISBN: 978-960-6788-07-9. Subject(s): Φωτογραφικά λευκώματα | Fine arts | Photo Album
Tags from this library:
No tags from this library for this title.
Log in to add tags.
Item type Location Call number Copy Status Notes Date due
Books Books Βιβλιοθήκη Ανθός
779 ΕΞΕ (Browse shelf) 1 Available 2005

μαλακό εξώφυλλο

Δωρεά από Αλέξανδρο Στάνα

Οι τρεις δημιουργοί, ο Γιώργος Μάκκας, η Μαριλένα Σταφυλίδου και ο Κωστής Βελώνης, αντιμετώπισαν τη ρευματοειδή αρθρίτιδα, ο καθένας από τη δική του οπτική γωνία και
μέσα από τη δική του προσέγγιση του φωτογραφικού μέσου – με ρεαλιστικό, πλαστικό ή και καθαρά αφαιρετικό τρόπο. Το εγχείρημα αυτό συνθέτουν τα έγχρωμα δυναμικά πορτρέτα του Μάκκα, όπου η διαφορά ανάμεσα στον πάσχοντα και στον υγιή προκύπτει μόνο από τα συνοδευτικά κείμενα, η πλαστικότητα του ύφους της Σταφυλίδου, η οποία επικεντρώνεται στα πρόσωπα, στα άκρα και στην κίνησή τους –ακόμη και όταν αυτή
υπαινίσσεται μέσα από την αδράνεια– και τέλος, η αφαιρετική σύλληψη των κολάζ του Βελώνη, ο οποίος χρησιμοποιεί το φωτογραφικό μέσο, όχι για να περιγράψει, όπως συνηθίζεται, αυτό που παρατηρεί, αλλά ως το τελευταίο στρώμα μιας σύνθεσης, όπου σε αυτό αποκαλύπτεται ο σκληρός πυρήνας, η ουσία των πραγμάτων.

Our three artists, Georgios Makkas, Marilena Stafylidou and Kostis Velonis, came face to face with rheumatoid arthritis. Each interpreted it from their own perspective and approach to photography – in a realistic, plastic or purely abstract way. Makkas’s coloured dynamic portraits, where the difference between the diseased and the healthy emerges solely through the text accompanying each picture. The plasticity in the style
adopted by Stafylidou, who focuses on faces, extremities and their movements. The abstract concepts in the collages of Velonis, who uses the medium not to describe what he observes, in its usual sense, but as the last layer of a composition, where the hard core, the true essence and existence of things are made evident. These are the elements that make up this exhibition

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.